Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Opvolging als de opdracht is uitgevoed. Hiernaast geen communicatie tussen uitvoerder en verkoper met als gevolg dat mijn zijgevel nog steeds niet is gevuld terwijl dat het grootste opervlak is.

bij de opname van de offerte werd aangegeven dat de zijgevel geisolleerd zou kunnen worden en dat zou ook gebeuren. 1 eeste afspraak kwam niemand opdagen en maken nieuwe afspraak zat 6 weken tussen waar ik drie verschillende tijdstippen kreeg doorgegeven. Als laatste punt kon de zijgevel niet worden geisolleerd omdat er geen ruimte zou zijn mbt opbouw steigers (wat sowieso niet aangegeven was in de opdrachtformulieren bij de uitvoerder).

ze zouden dan wel tot manhoogte isoleren (1 verdieping) wat ook niet is gebeurd.

Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

de vriendelijkheid

Reactie Nederland Isoleert:

Excuses voor alle ongemak. Ik heb in uw klanten kaart gekeken en in overleg met u is de zij gevel niet geïsoleerd i.v.m. dat er geen ruimte is voor een opbouw steiger. Hopelijk u voldoende geïnformeerd te hebben.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5