Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

De agenda beter indelen. Medewerkers uitzoeken die hun werk wel willen doen als het wat moeilijker wordt. Als er een afspraak niet door kan gaan die niet 1 dag van te voren afmelden.

Omdat de afspraak voor de bodem isolatie 1 keer een dag van te voren is afgezegd en ze 2 keer bij ons thuis zijn geweest en de isolatie niet afgemaakt hebben omdat ze zeiden dat het te lang zou duren. De derde keer dat ze bij ons thuis waren hadden ze binnen een uur het gat geboord en nog een uur later waren ze klaar. Ook is er een afspraak voor de spouwmuur isolatie een dag van te voren afgezegd. Al bij al hebben wij 4 dagen vrijgehouden voor niets waarvan wij 2 dagen de boel hebben moeten leegmaken voor niets.

Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

De keren dat het wel goed ging waren het aardige gasten die hun werk goed deden.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren dat is zeker niet de bedoeling Onze excuses hier voor. Als excuses is er ook een compensatie aangeboden wat u van uw factuur kan afhalen. Nogmaals onze excuses voor alle ongemak.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5