Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Jullie moeten nog maar eens goed nadenken of jullie verder willen met deze Poolse manier van isolatie aanbrengen.

Mijn timmerman is niet zo heel erg blij met deze Poolse manier van isolatie bevestigen op zolder. Er is geen houten frame aangebracht, de isolatie is met lange schroeven op het hout van het dak geschroefd. De medewerker vertelde zelfs nog dat de gipsplaten ook met lange schroeven op het dak vast gemaakt konden worden. Mijn timmerman denkt hier anders over. Hij zegt dat de gipsplaten kunnen doorbuigen over een paar jaar en naar beneden komen zonder houten frame. Hij moet nu als nog een houten frame aanbrengen om de gipsplaten te kunnen bevestigen en hij is niet blij met jullie.
Voor de vloerisolatie is het minder erg om met tape te werken, omdat je daar toch niet leeft. En als je de kruipruimte in en uit moet dan kun je de tape makkelijk losmaken en weer vastmaken. De zolder is een ander verhaal, daar moet je leven en is een slaapkamer. Dit moet afgewerkt worden met gipsplaten en daar heb je een houten frame voor nodig.
Er werd al gewaarschuwd voor malafide isolatieburo's, maar de Nederland Isoleert hier ook onder valt had ik niet verwacht.

Verwachte opbrengst/rendement, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Bij de vloerisolatie hoefde ik pas te betalen als de isolatie helemaal klaar was inclusief alles.

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het minder heeft ervaren. U kunt altijd ons klantenservice bellen om uw verhaal te doen. Mocht er iets zijn watten kunnen oplossen staan we er zeker voor klaar. Excuses voor alle ongemak.

Score voor Nederland Isoleert: 1.5/5