Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Ik denk dat mijn klacht genoeg zegt. Om te beginnen: communiceer en reageer op klachten.

De spouw is pas bij de 5e afspraak geïsoleerd... en dat omdat de monteurs het zelf ook gênant vonden dat wederom geen steiger of hoogwerker geregeld was. De voorgaande 4 afspraken zijn op initiatief van Nederland Isoleert op de dag zelf of de dag ervoor geannuleerd. Op mijn diverse uitingen van onvrede is niet adequaat gereageerd, zelfs toezeggingen om telefonisch contact op te nemen werden niet waargemaakt. Dit alles leidde tot schade omdat ik als zelfstandige 4 dagen zinloos moest vrij plannen en natuurlijk door hogere stookkosten afgelopen winter. Ik wacht op een reactie en afhandeling van mijn reeds ingediende klacht.

Betrouwbaarheid van de leverancier, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs die uiteindelijk de spouw isoleerden. Deze hebben meer gedaan dan redelijkerwijs van ze verwacht mocht worden.

Reactie Nederland Isoleert:

Uw klacht is in behandeling en mijn collega s nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5