Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Zorg voor klantvriendelijke en goed geïnstrueerde medewerkers aan de telefoon. en zo mogelijk ook goed communicerende medewerkers die de klus uitvoeren. De 2 heren spraken geen Nederlands en een van hen was helemaal niet communicatief...

Over het algemeen tevreden (contact met isolatieadviseur en de afwikkeling) echter 2 contacten met NL Isoleert die ik had, verliepen vreemd; de dame die ik op die momenten aan de telefoon kreeg was bepaald niet professioneel. Uit de manier waarop ze mijn telefoontje / vragen die ik had beantwoordde, maakte ik op dat ze niet veel zin had. Ze was nog uitgebreid in gesprek met iemand terwijl ik al verbinding had. En tot mijn verbijstering gaapte ze uitgebreid terwijl ze met mij in gesprek was. erg slecht en geen visitekaartje. Onlangs echter kreeg ik iemand van de servicedesk die wél professioneel en erg meewerkend was.

Aanbod, Persoonlijk advies, Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Het laatste contact met mijn vraag over de factuur en subsidieservice. Bijzonder vriendelijke en professionele dame

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. Onze excuses hiervoor.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5