Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Evers

Dringend training volgen over planning, opvolging, hoe ga je om met klanten, hoe kom je afspraken correct na, betrouwbaarheid en service-mindedness.... WAT EEN COMPLEET DRAMA IS DIT !!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben maar liefst 3 maanden onophoudelijk moeten wachten terwijl we schriftelijke bevestigingen hadden van de afgesproken data dat er zou worden geisoleerd, waarbij we de week ervoor werden verzocht te zorgen dat deruimte LEEG was voor werkzaamheden om dan op maandag erop te horen te krijgen dat we niet in de planning stonden en over 2 maanden aan de beurt zouden komen, dat zijn er uiteindelijk 3 geworden en we hebben dus 3 maanden in een leeg huis moeten leven. De werkzaamheden zouden 3 dagen duren, dit is echter verspreid over 3 weken !!!!!! Blij dat het af was, en niets aan te merken op de vakmensen die het werk kwamen doen, maar de planning lijkt nergens op en voor ons : NOOIT MEER !!!!!

Aanbod

Wat viel u in positieve zin op?

Reactie Nederland Isoleert:

Jammer om te horen dat u het zo heeft moeten ervaren. Onze Excuses hier voor. Aan de hand van uw e mail adres kon ik geen gegevens vinden. U kunt ons mailen met uw klacht. Graag samen met uw klanten nummer zo dat we u gegevens erbij kunnen halen. Nogmaals excuses voor alle ongemak.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5