Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Neem gewoon verantwoordelijkheid

De uitvoerders waren vriendelijke amateurs. Bij de zolderverdieping werd de spouw van binnenuit geïsoleerd. Echter, zonder eerst de daar aanwezige buitenroosters te dichten. Het gevolg was dat er tien minuten lang onder grote druk milieuvervuilende balletjes naar buiten zijn gespoten. Die vulden onze daken, dakgoten en de tuinen van onze naaste buren en uiteindelijk die van de halve straat. Nederland Isoleert reageerde niet en de wind deed de rest. We hebben een waterstofzuiger moeten kopen om weekenden lang zelf van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat de tuinen uit te moeten zuigen. Klikkobakken en tientallen volle vuilniszaken later, komen we nog overal balletjes tegen. En Nederland Isoleert? Die bleef maar om foto's vragen (en wij maar sturen). Klantenservice (wat ervoor moet doorgaan) bleef maar op de onderaannemer afschuiven, Ze zijn niet eens langs geweest om te kijken, laat staan om hun eigen troep op te ruimen en de schade te herstellen. Nul interesse. Er wordt niet inhoudelijk gereageerd. Nederland Isoleert heeft vanaf het eerste uur hun handen ervan af getrokken. Maar wel volhouden dat de rekening van 1600 euro betaald moet worden. Het is echt schandalig en te triest voor woorden. Nederland Isoleert weet niet wat service en aansprakelijkheid is.

Verwachte opbrengst/rendement, Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke amateurs

Reactie Nederland Isoleert:

Uw klacht was in behandeling en het is nu gesloten. Mocht u niet eens zijn met de situatie kunt u altijd contact met ons op nemen, we helpen u graag verder.

Score voor Nederland Isoleert: 0.5/5