Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Kees Langeveld

De mensen die het intakegesprek doen, moeten bij inspectie van de kruipruimte aan de klant vragen of zij de WC willen doorspoelen en kranen in een andere verdieping open zetten, om lekkage in de kruipruimte te herkennen. Geef de klant ook aanwijzingen om foto's van de werkzaamheden te maken.

De inspectie van de kruipruimte was niet goed verricht. Toen de vloerisolatie aangebracht zou worden bleek er vlak bij de toegang tot de kruipruimte een grote lekkage te zijn van de afvoer van de badkamer naar het riool. Daardoor kon de vloerisolatie niet doorgaan. Bij de afrekening van de spouwmuurisolatie bleek dat ik een foto had moeten maken van de werkzaamheden om subsidie te ontvangen. Niemand die mij dat gezegd heeft, nu heb ik geen foto als bewijs. Ik vind dit erg onzorgvuldig en mijn vertrouwen in Nederland Isoleert is daarmee geschaad. Jullie expert had een glad verkooppraatje, maar heeft zich er te gemakkelijk vanaf gemaakt.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De installatie van de spouwmuurisolatie ging snel en de overlast bleef beperkt. De uitleg na afloop was goed.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt voor uw review. We nemen uw review, advies zeker in acht.

Score voor Nederland Isoleert: 2.5/5