Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Rechtstreeks contact met de planning, zeg tegen de klant dat werktijden ruimer ingeschat moeten worden. Nu had ik middag vrij genomen omdat ze middag zouden komen, staan ze al om 10.30 op de stoep en zijn ze boos dat ik er niet ben. Reageer op mailtjes!

Vriendelijk en man met kennis van zaken toen hij bij ons thuis kwam kijken. legde alles duidelijk uit! Uiteindelijk weken later zelf maar gebeld voor een afspraak, die werd 's morgens afgebeld vanwege de regen. Toen ik terug belde voor een nieuwe afspraak kon hij toch doorgaan en stonden ze dus half uur later op de stoep voor een gesloten deur.(ik wist niet beter dat we de laatste klant waren en ze in de middag zouden komen, dat zeiden ze ook aan de telefoon). Paar dagen later kwamen ze alsnog een woning impregneren, die werklui zeiden dat het 2 dagen droog moest zijn en 's avonds ging het dus flink regenen....ik heb gelijk een mail gestuurd maar nog niets gehoord. Wel de afgelopen dagen de rekening ontvangen en nu jullie onderzoek. Maar geen antwoord op mijn vraag of het impregneren nu wel gelukt is??? Het maken van een nieuwe afspraak ging heel onhandig, ze gaan zelf met de planning contact opnemen en kijken dan wanneer het kan, als je dan niet kan gaan ze weer terug overleggen. Ik heb 15 minuten in de wacht gezeten en toen heb ik opgehangen en terug gebeld. Ze waren nog aan het overleggen...

Persoonlijk advies, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijk vakman kwam bij ons kijken en advies geven. Door hem hebben we voor ned.isoleert gekozen

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat onze inschatting van het tijdslot niet overeen bleek te komen met de werkelijke aankomsttijd. Het valt u in dat geval uiteraard niet kwalijk te nemen dat u niet aanwezig was. Wij hopen dat de werkzaamheden inmiddels wel naar tevredenheid zijn uitgevoerd.

Score voor Nederland Isoleert: 3/5