Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Onduidelijkheid over planning. Voorkeuren doorgegeven en reactie bleef uit. Vervolgens word ik gebeld in de ochtend met de vraag of het nog dezelfde dag kan, dat zou goed uitkomen voor het bedrijf. Ik gooi mijn eigen planning om zodat het mogelijk is. Opeens staat het bedrfijf in de ochtend al voor de deur. Geen manier van afspraken maken.

Vervolgens heeft het bedrijf, ik vermoed een aannemer, het werk niet goed afgeleverd. Er ontbreken nog roosters en er is geen speciale tape achtergelaten om het isolatiemateriaal af te dichten.

Op dit moment is mijn ingediende klacht ook nog niet in behandeling genomen. Wel.netjes een bevestiging van ontvangst gekregen maar wacht nog op het vervolg.

Nederland isoleert doet er denk ik goed aan kwaliteitsinspecties uit te voeren onder haar mederwerkers of aannemers.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Score voor Nederland Isoleert: 2/5