Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Verbeter de kennis van de vertegenwoordiger inzake wat in de praktijk kan en niet kan. Verder communicatie tussen kantoor en klant kan veel beter. De monteurs krijgen door mij vragen gesteld die het kantoor niet zijn nagekomen. Zij worden dus voor het blok gezet

De afgesproken werkzaamheden konden toch niet worden uitgevoerd. Vloerisolatie kwam te vervallen hierdoor. Spouwisolatie niet in 1 maar 3 dagen gerealiseerd. Communicatie met kantoor slecht, moest er steeds zelf achtereen bellen. Hele traject van offerte tot niet complete uitvoering duurde maanden.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies

Wat viel u in positieve zin op?

Het ontzorgen bij het offerte gesprek leek heel mooi maar achteraf kwam er niks van terecht.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het jammer om te horen dat er dingen zijn die in uw ogen beter hadden gekund. Achteraf kunnen wij hier weliswaar niet zoveel meer aan veranderen. Wel zullen wij uiteraard proberen om van uw feedback te leren en het zo in de toekomst beter te doen!

Score voor Nederland Isoleert: 1/5