Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

H Loer

Voor de vloerisolatie zouden de monteurs Nederlands sprekend moeten zijn. Communicatie was zeer slecht ze spraken geen Nederlands en heel gebrekkig Engels. En ze hebben de werkzaamheden in eerste instantie slordig afgewerkt ,waar wij het niet mee eens waren. Na de tweede bezoek was het wel goed afgeleverd. De monteurs van dakisolatie daarentegen waren Vaklui die hun werkzaamheden verstaan .(daar waren wij zeer te spreken over )

zou het wel aanbevelen , maar de mensen die de vloerisolatie hebben geplaatst mogen wel beter afleveren ,dan hoeven ze voor een tweede keer niet terugkomen

Verwachte opbrengst/rendement

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs van de dakisolatie zeer bekwaam.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat de communicatie met de monteurs stroef verliep. Het is bij ons gebruikelijk dat er zeker 1 Nederlands sprekende monteur mee is. Mogelijk dat dit wegens persoonstekort niet mogelijk was. Gelukkig hebben we de werkzaamheden uiteindelijk met succes kunnen voltooien.

Score voor Nederland Isoleert: 4/5