Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

M F

Geen onzin meer en gewoon het probleem met de schimmel aanslag op lossen welke overduidelijk door jullie product is veroorzaakt.

In 2017 zijn er Isobooster dekens aan de onderzijde van de begane grond aangebracht door “Nederland Isoleert” in onze woning.

Hierdoor vele vele problemen ondervonden en nog steeds duiken er nieuwe op. Schadepost loopt inmiddels serieus in de papieren. NI weigert het op te lossen en geeft geen thuis en speelt graag verstoppertje.

Zeer zeer onbetrouwbaar tot nu toe. ventilatie was ok bevonden door NI tijdens aanbrengen en recent ook goed bevonden door NI. Toch is er een mega probleem met hun product.

Hun eigen expert heeft het vastgesteld tijdens een recente inspectie vervolgens geven ze op de mail aan dat er geen probleem is.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Snelheid en levering

Wat viel u in positieve zin op?

Lijken we te willen oplossen enerzijds worden door management denk ik teruggefloten.

Reactie Nederland Isoleert:

Op 8 november zijn wij inderdaad bij u langs geweest om de situatie te beoordelen. Onze inspecteur heeft toen moeten concluderen dat er inderdaad geen sprake lijkt te zijn van een door ons product veroorzaakt vocht/schimmel probleem. Hij heeft tijdens de inspectie het vochtgehalte in de vloer en balken gemeten. Deze bleken met een vochtgehalte van 13,5% ruim onder de in de voorschriften benoemde grenswaarde van 20% te zitten. Helaas moet ik u dan ook mededelen dat wij in deze kwestie geen aansprakelijkheid kunnen aanvaarden.
Als u verdere vragen heeft, of bijvoorbeeld een kopie van het onderzoeksrapport wenst te ontvangen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 033-4720252 of contact@nederlandisoleert.nl

Score voor Nederland Isoleert: 1/5