Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Ivar van der Horn

Klachten over minder kanalen laten gaan zodat zaken eerder opgelost kunnen worden.

Bij de controle van het dak zijn een aantal belemmeringen niet benoemd. Daarom stonden de werknemers van Lubben Isolatie na lang wachten bij ons op zolder maar moesten ze ons mededelen dat ze die dag niet konden isoleren. We hadden deze dag speciaal vrijgenomen.

Verder zijn er bij de spouwmuurisolatie twee gaten niet opgevuld en de gaten die wel docht waren hadden een totaal andere kleur. Hier is minstens 10 keer achteraangebeld om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Uiteindelijk heeft Leslie het opgepakt, dit was een lichtpuntje.

Toen er naar weken eindelijk iemand kwam om de gaten op te vullen en de rest qua kleur gelijk te maken met de rest bleek dat er dat er in hele stukken geen isolatie zit. Dit moet dus nog.

Kortom; veel gedoe en we hebben er zelf erg veel energie in moeten steken om het opgelost te krijgen.

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers van Lubben Isolatie.

Reactie Nederland Isoleert:

Het is erg rot dat het isoleren van uw woning zo frustrerend is gebleken. Graag zou ik iets voor u doen om het leed wat te verzachten. Ik vrees echter dat zelfs de meest zorgvuldig gekozen woorden op dit punt weinig verschil zullen maken. Ik wil u in elk geval onze oprechte excuses aanbieden en u beterschap beloven. Ook zal ik u als blijk van onze excuses een bloemetje sturen. Wij hopen dat u ondanks alle frustratie toch fijne feestdagen mag ervaren.

Score voor Nederland Isoleert: 1/5