Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Kennis en professionaliteit
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken

Familie Venlo

In de offerte was opgenomen om de kruipruimte vrij te maken van rommel, dat is ook netjes gebeurd. Helaas is er niet vooraf verteld dat wij dit bouwafval zelf moesten afvoeren, waardoor dit op de oprit is achtergelaten en wij zelf moeten zorgdragen voor het opruimen. Was beter geweest als dit van te voren was aangekondigd. Volledige transparantie vooraf is heel belangrijk.

Goede offerte en werkzaamheden zijn naar verwachting uitgevoerd.

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Prijs/kwaliteit verhouding, Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Het installatie team heeft flink doorgewerkt om de klus in 1 dag voor elkaar te krijgen.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het erg jammer om te horen dat u hiermee onplezierig verrast bent. Het was inderdaad netter geweest als we dit van te voren duidelijk hadden vermeld. Als wij nog iets kunnen doen om de situatie te verbeteren dan horen wij het graag. Onze oprechte excuses!

Score voor Nederland Isoleert: 4/5