Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mw Anneke Jurriens

Ik bezoek de Kappersakademie sinds anderhalf jaar, gemiddeld om de 5 à 6 weken. Zelf woon ik niet in Amersfoort en doe dus al die tijd extra moeite om daar naar toe te gaan. Het maken en de bevestiging van een afspraak via de website gaat makkelijk en vlot. Ik kan er altijd terecht voor een knipbeurt als dat nodig is. Onverwacht wijzigen van een afspraak levert geen problemen op. De opzet van de akademie, nl het werkend leren, of lerend werken ervaar ik als zeer positief. Zowel de akademie zelf, de leerlingen en de docenten stralen een prettige sfeer uit. De ontvangst is vriendelijk en correct. Wachttijd voordat het knippen begint valt over het algemeen wel mee. De wachttijd van docentenhulp tijdens knippen duurt soms vrij lang. Leerlingen gedragen zich naar de klanten toe zeer correct. Het telkens opnieuw aanprijzen van kappersbenodigdheden komt inmiddels wel wat overdreven over (ik begrijp dat het gedaan moet worden, maar toch..). Leerlingen zijn zeer bereid om te leren. Het is voor mij als klant duidelijk merkbaar als een leerling pas beginnend is of meer ervaring heeft opgedaan en ik ervaar het niet als prettig als ik voor de 4de keer achtereen een 'beginner' tref. Daar zou meer in afgewisseld mogen worden.
Het afrekenen verloopt nog wel eens rommelig; er gebeurt dan teveel tegelijk bij de balie.

Sterke punten zijn: de ontvangst, de werksfeer, correctheid, moeite doen om het resultaat in orde te maken. Assistentie en correcties van de docenten. En tenslotte de prijs!

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 4/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: wassen, knippen, föhnen