Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Linette Rabenort

Anders dan bij de voorgaande keren dat ik jullie kapperszaak bezocht, ben ik nu minder tevreden.
Het begon met dat ik 1,5 uur heb zitten wachten ( zonder dat er iets te drinken werd aangeboden), terwijl ik een afspraak had (om 10 uur). Even bellen dat jullie zoveel uit zouden lopen had ik netjes gevonden. Vooral omdat ik dan nog boodschappen had kunnen doen.
De student heeft het goed gedaan. Er was maar 1 docent aanwezig. Deze heeft de kleur bij mij aangebracht, maar hierover ben ik niet tevreden. Ik heb aangegeven dat er in het systeem te lezen is hoe je de gele weg krijgt. Zij heeft dit niet opgezocht en haar eigen ding gedaan. Zelfs na een masker en toner heb ik nog goud blonde lokken en is de tint warmer dan toen ik binnen kwam. Daar ga ik eerlijk gezegd niet voor naar de kapper. Ik heb het gevoel dat er minder goed naar mij is geluisterd. Dit kan heel goed komen door de drukte en hectiek.
Daar het inmiddels bijna 15 uur was ben ik zonder dat mijn haar mooi gestyled was naar huis te gaan om daar nog snel mijn haar te kunnen doen, voordat ik naar een etentje moest.
Er is mij gezegd om als ik niet tevreden ben, vooral donderdag contact op te nemen. Dit ga ik dan ook doen.
Ik denk dat de voornaamste reden is dat er minder studenten en docenten waren, maar er wel evenveel klanten waren. Dat kan niet. Dit is slechte PR en dat terwijl ik iedereen in mijn omgeving naar de Nederlandse Kappersacademie stuurde.
Ik zal dat nu niet zo snel meer doen als ik eerlijk ben.

Eenmaal aan de beurt, had ik niet het gevoel dat het werd afgeraffeld.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 2/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: kleuren en knippen