Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Mevr. Van Dijk

Helaas zeer teleurgesteld. Er werd niet geluisterd naar mijn wensen en vervolgens ook niet geknipt zoals afgesproken. In acht minuten ging de leerling door mijn haar, waarna de docente nog een minuut of drie corrigeerde waar ik aanwees dat het niet symmetrisch was. Er werd ter geruststelling gezegd dat het heus wel leuk zou zijn als er eenmaal wax in zat. Maar hoewel was gezegd dat dat gedaan zou worden en dat ik advies zou krijgen over producten, werd ik direct naar de kassa gebonjourd zonder zelfs maar de achterkant te hebben gezien. Toen ik stond te pinnen kwam de docente nog achter me aan om nog wat bij te knippen. Echt volstrekt belachelijk. Ik schaam me voor hoe mijn haar nu zit. Natuurlijk betaal je een lager tarief, maar deze manier van doen kan echt niet. Ik zou het iedereen enorm afraden. En zorg zeker dat je dus niet de laatste klant van de dag bent.

Geen.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw Van Dijk,
Wat jammer om te lezen dat uw behandeling in onze salon in Amersfoort niet naar wens is verlopen.
Graag zou onze vestigingsmanager dit met u willen bespreken. Kunt u ons per e-mail uw telefoonnummer zodat wij contact met u kunnen opnemen?
Team NKA

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 0.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: Knippen