Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Gisteren was ik voor de eerste keer bij de akademie. Er waren ook lessen gepland waardoor de algemene indruk erg rommelig was. Vijf personen hebben aan mijn hoofd geklust. De overdracht tussen de dames liep niet soepel, ze vertrokken met de mededeling dat ze naar de les moesten. De behandeling duurde meer dan drie uur. Ik voelde me geen gewaardeerde klant, maar een kop waar wat aan geoefend kon worden.

Ondanks dat er zoveel leerlingen en begeleiders en klanten waren was de sfeer heel relaxt. Gezellig muziekje. Netjes opgeruimde desks. Keurig geklede kapsters in zwart.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons op te hoogte te stellen van uw (helaas) teleurstellende ervaring. Het is absoluut niet de bedoeling dat u door meerdere studenten wordt geholpen tijdens de behandeling. Niet alleen onprettig voor u als klant maar ook ook weinig leerrendement voor de student. We pakken dit op met ons team, in Amersfoort en ik hoop dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen als klant in onze salon. Met vriendelijke groet, Martijn Abers Algemeen directeur.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 2.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Permanent