Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Zeer slechte ervaring. Kapster (bijna gediplomeerd) werkte zeer slordig tijdens het kleuren. Meermaals haar erop gewezen dat ik verf op de huid had en of ze dit wilde verwijderen. Dit gebeurde na aandringen nog niet. Geen enkele controle tijdens behandeling. Daardoor een week voor joker gelopen met rode verfvlekken in mijn gezicht, nek/oren e.d. Want men mocht geen verfverwijderprodukten gebruiken, terwijl ze er wel waren! Nacontrole door docent werd binnen 1 seconde gedaan waardoor ze niet eens zien dat er enorm grote vlekken op je huis zitten. Leerling-kapsters kletsen en lachen over hoofd van de klant heen. Tijd om zowel qua kleuren als attitude de studenten professioneel gedrag bij te brengen. Nu kom ik nooit meer terug en dat kan niet de bedoeling zijn. Ik ga weer zelf thuis kleuren, dan weet ik dat het heel erg netjes plaatsvindt en ben ik veel goedkoper uit.

Redelijk korte wachttijd en interieur ziet er verzorgd uit

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw, Wij betreuren het feit dat u niet tevreden bent over uw laatste behandeling. Als we uw reactie lezen kunnen we opmaken dat u wel tevreden bent over het eindresultaat maar niet over de wijze waarop de behandeling is uitgevoerd en de communicatie. Weliswaar zijn wij een opleidingsinstituut waar fouten gemaakt mogen worden. Onze taak is om hier een leermoment uit te halen voor onze studenten. En om er voor te zorgen dat u een tevreden klant bent en blijft. Daarom wil ik u verzoeken om u bij ons bekend te maken (secretariaat@kappersakademie.nl). Zodat wij een volgende keer aan u kunnen tonen hoe het wel moet en kan. Als u ervoor kiest om anoniem te blijven respecteren wij dat.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 1/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Knippen, kleuren en high lights