Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Van de Beek

Om 9.00 uur had ik de afspraak om mijn uitgroei weg te werken, het duurde bijna een uur voordat de leerling uiteindelijk de verf ging mengen. Het duurde allemaal eindeloos lang. Ik snap dat de 'juf' alles moet beoordelen maar die is 3 keer langs geweest (1 x om langdurig de kleur te bespreken en vragen aan de leerling te stellen, 1 x kort om het verfverdelen te beoordelen, 1 x heel kort aan het eind om te vragen of het resultaat naar wens was). De leerling ging - tijdens het inwerken van de verf - 'even een kwartier wat eten en drinken' maar bleef veel langer weg. Het drogen met de fohn was geen succes: ze blies al mijn krullen er uit, dus ik heb om een droogkap gevraagd om het zelf (al 'knedend') te laten drogen. Op de bon stond een extra vermelding voor 'diverse verzorgingsprodukten'. Ik vroeg wat dat was en kreeg als antwoord 'het masker'. Maar die stond er op als 'conditioner'. Toen zei de leerling (Carmen) dat het shampoo was. Erg vreemd dat dat niet bij de prijs in begrepen zou zijn. Er werd voor het drogen/stylen helemaal NIETS in mijn haar gedaan; geen mousse, geen gel, geen haarlak of andere versteviging, helemaal niets! Erg raar. Er werd ook niet naar gevraagd.

niet

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 1.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: uitgroei