Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Van herpt

Echt slecht, gister geweest, leerling kwam te laat, en zeer ongeinteresseerd aanlopen ik had om 1200 uur een afspraak, nadat zij door de docenten meerdere malen is geroepen, kwam ze om 1215 aanlopen, ikzelf zorg dat ik op tijd ben. haar gekleurd, goed advies gekregen , mede door docente, top, tijdens het verven zat een kant van mijn voorhoofd en bij mijn oor onder de verf, eerst zag zij het niet ik wel een hele bruine vlek , op mijn verzoek haalde ze het weg, vervolgens moest het inwerken, ik vraag hoe lang is dat, 30 min is het antwoord, na 50 min zit ik nog te wachten en ga zelf maar naar iemand toe om te vragen zijn jullie mij vergeten, een andere leerling heeft toen mij haar uitgespoeld en gewassen, toen voelde ik op bij mijn oor ontzettend branden, daar waar er veel verf had gezeten, de leerling zei dat komt van de verf die heeft er te lang opgezeten , melding bij de docente gedaan die heeft er wat purol opgesmeerd, ik kan dit echt niet goedkeuren allemaal, zeker het wachten niet en ook dat er door de 1e dame niet gemeld wordt mijn collega neemt het van mij over, als je voor een salon gaat werken zijn deze communicatie vormen van zeer groot belang, dit was mijn laatste keer bij jullie, de docente heeft haar best gedaan en de leerling met wassen en fohnen ook, maar de eerste dame dient echt aangesproken te worden dit hoort bij de omgangsvormen met klanten, ik kom als klant ook op tijd van mijn werk, eerst moeten wachten is echt niet netjes, op zijn minst had zij een excuus kunnen maken dat deed de docente wel prima, helaas dus voor mij geen bezoekjes meer aan de academie, voor de kosten kan ik ook bij de kapsalon hier in het dorp terecht.

docenten

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 4.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: verven van het haar