Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Catharina Zomerdijk

De afspraak stond niet juist genoteerd maar het maakte niks uit ik werd gewoon geholpen. Ik was echter mijn pinpasje vergeten maakte ook niet uit ik kon hem halen en terug komen "doe maar rustig aan" werd er nog gezegd. De ontvangst was dus goed. De drukte binnen had ik niet verwacht het leek wel een winkelcentrum maar wel allemaal heel ordelijk en gezellig ogend. Het meisje wat mij hielp "Sabrina" moest nog 2 maanden voor haar kappersdiploma dus was al gevorderd. Ze hielp me heel leuk nam echt de tijd voor me en toen er werd gecontroleerd of ze het goede advies had gegeven werd er gezamenlijk ook echt de tijd voor genomen. Iedereen was er ook heel vrolijk en positief. De tijd die ik kwijt was is wel meer als bij een gewone kapperszaak maar dat is natuurlijk logisch door het doorspreken van leerling en lerares. Ik ben heel tevreden over mijn kapsel geverfd en highlights het is zeker niet minder als bij de gewone kapper maar wel de helft goedkoper. Morgen gaat mijn dochter van 10 ben benieuwd of dat ook zo goed gaat. Mijn plan is om hier te blijven komen.

Geven je echt het gevoel welkom te zijn er is een persoonlijke gezellige sfeer

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: verven knippen highlights