Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Jansen

Dit keer iets minder maar komt misschien ook door de opstart na Corona. Het verbaasde me dat ondanks dat de kapsalon zo groot is toch alle klanten aan hetzelfde blok werden geplaceerd. Ik zou in de huidige situatie echt voor verspreiding in de kapsalon kiezen. Zeker omdat, toen ik er zat, er heel veel ouderen waren.
Ik werd door verschillende studenten geholpen dat gaf het gevoel er een beetje tussen te hangen. Beide studenten waren overigens erg vriendelijk.
Toen ik thuiskwam en nog eens goed in de spiegel keek leek de verf niet overal goed gepakt te hebben. Ik zat nog even terug te denken aan een gesprek tussen docent en student waarbij de student volgens mij twijfelde over het resultaat . De docent zei toen: kleur 8.1 is gebruikt en die is niet helemaal grijsdekkend. Terwijl ik de eerste docent tijdens het bespreken van het behandelplan hoorde zeggen: we gaan voor die en die kleur omdat het grijsdekkend moet zijn.
Ik heb in aanvang verwezen naar mijn vorige kleurbehandingen die wel volledig grijsdekkend waren.
Ik zal hoe dan ook altijd de NKA blijven aanbevelen ondanks dat het dit keer wat minder was.

Snel contact en snel opgemerkt bij binnenkomst. En de wachttijd was zoals altijd heel kort.

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw Jansen, Goed dat u laat weten dat de kleur niet heeft gepakt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij sturen u zo dadelijk een email en gaan dit z.s.m. oplossen. We hopen u weer snel terug te zien in onze salon. Met vriendelijke groet, Martijn Abers, Algemeen directeur.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 3/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Knippen en uitgroei kleuren op 8/6 om 09.15 uur