Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Van oorschot

Kom er al jaren ! Jammer dat ze op de site schrijven mondkapjes verplicht ?en dan kom je er en dan draagt de helft wel en de helft niet ! Toch een risico en studenten lopen pal achter klanten langs en zitten zonder mondkapjes heel dichtbij met klanten te praten!stoelen worden niet schoongemaakt armleuningen worden zo besmet .
Zelfs met een klant die liep te hoesten !Dus gevraagd om een andere plek en gelukkig een vriendelijk meisje die het begreep en mondmasker op had !
Maar nee kom pas weer terug als het echt goed geregeld is !

Gauw een oplossing zoeken

Reactie NKA Den Haag / Rijswijk:

Beste mevrouw van Oorschot,
Twee weken geleden hebben wij ons mondkapjes beleid aangepast. Het dragen van een mondkapje is nu niet meer verplicht in onze salon, maar het mag uiteraard wel. De student mag zelf kiezen of hij of zij met een kapje wenst te dragen. En dat geldt ook voor onze klanten. Vandaar dat niet iedereen een kapje draagt. Uw stoel is overigens wel gedesinfecteerd voorafgaand aan de behandeling. Onze docenten en studenten zijn hier zeer strikt in. Daarnaast hanteren wij nog een serie aan maatregelen om het voor u en ons zo Velia mogelijk te maken. Deze maatregelen zijn opgesomd in de e-mail die u ontving na het maken van de reservering. Ik hoop dat we u met deze mail gerust hebben kunnen stellen en hopen u weer snel terug te zien in onze brandschone salon. Met vriendelijke groet, MArtijn Abers, algemeen directeur

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 1.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: Permanent