Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Leijh

Ik kom hier al 7 jaar met veel plezier, maar tijdens mijn knipbeurt (2-3-2022) was er toch iets merkwaardigs. Tijdens het wassen van mijn haar merkte ik al dat de student die mij behandelde er geen zin in had. Gezicht op half 7, wilde over genomen worden door een andere student. Toen is ze toch begonnen met knippen. Dan knipte ze even en liep vervolgens om de haverklap weg. Om uiteindelijk halverwege haar koffertje in te pakken en helemaal weg te lopen en niet meer terug te komen. Onacceptabel natuurlijk. Maar eerlijk is eerlijk, na meerdere excuses van de student die het uiteindelijk over nam en van de docente is het verder netjes en correct afgehandeld. Dus verder alleen maar lof over hen. Ik weet alleen niet wat erger is: Een student die zonder pardon wegloopt, of dat ze het aan anderen over laat om haar werk en excuses over te nemen. Ondanks dat blijf ik hier de volgende keer gewoon weer komen, al wens ik liever niet meer geknipt te worden door deze student.

Op bovengenoemd incident na word ik altijd vriendelijk en kundig behandeld. De salon ziet er altijd netjes en schoon uit.

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 4/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Knippen