Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Thakoer

De ervaring is redelijk, maar het kan beter. Want het zijn studenten in opleiding die hun werk uitvoeren en niet alles naar wensen van de klant verloopt. Aangezien de prijzen wat wij daar en elders betalen kost het toch veel duurder bij jullie dan dat ik gewend bent.
Want heb gisteren voor 2 personen voor wassen, knippen en drogen €50,- bij de kassa betaald. Iets waar ik niet tevreden was en online tijdens afspraak maken een goedkopere prijs wordt aangeboden. Want ik moest voor mij en me dochter bij betalen voor de shampoo en masker die zij gebruiken, waarvan ik dacht dat alles gewoon in het knipbeurt inbegrepen was. Voor 2 damens haren knippen duurde het 3 uren, vond dat het vlotter kan. Vervolgens had ik graag gewild dat me haren heel weinig draf moest en de uiteinden graag gesneden wilde hebben met en speciale haar mesje voor meer volume effect, waarvan me haren heel kort is geknipt en ik niet echt tevreden was hoe het aan toe is gegaan. Inderdaad er werken alleen studenten daar in opleiding waar de haren ook nog verpest worden en kost ons klanten meer bij de kassa dan dat wij elder voor wassen, knippen en drogen betalen. En er kunnen ook nette baddoeken gebruikt worden. Want volgens mij 1 baddoek wordt bij aantal klanten gebruikt dat ook nog vol met haren zitten. Minpunten klanten worden uitgelachen en uitgesloten door begeleiders. En de coaches werken en letten niet goed op hoe de studenten werken, waarvan de studenten doen wat zij kunnen dat soms ook ten nadele van de klant valt.
Om weer volgende keer de kapsalon te bezoeken zie ik niet echt zitten, want niet alle klanten worden tevreden gesteld.

Mooi ingerichte kapsalon en kwalitatieve producten

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 1.5/5
Beveel je de kapsalon aan? Nee
Soort behandeling: Damens knippen