NIBE-SVV

Aranka

Inhoud van het boek komt niet overeen met examen. Woorden zijn niet terug te vinden. Vragen en antwoorden kloppen niet. Docent reageert steeds netjes op de vragen die ik stel. Geeft vervolgens aan dat bijvoorbeeld de vraag niet klopt (er mist informatie) of dat het antwoord niet juist is. Geeft ook aan dat dit in een volgende update wordt aangepast. Na 3 vragen ben ik ermee gestopt. Ik heb daar namelijk niets aan. De opleiding is helaas voor mij verplicht maar in de praktijk zou ik voor mijn werkzaamheden voldoende hebben aan de basiskennis. Dus minder diep op de inhoud. Eerste poging 5,4 en de laatste een 4,3.

Reactie NIBE-SVV:

Beste Aranka,
Dank je wel voor het achterlaten van je review. Fijn dat je jouw ervaring met ons deelt! We vinden het jammer om te lezen dat de opleiding op een aantal onderdelen niet heeft aangesloten bij je verwachtingen. We komen hierover graag met je in gesprek en nemen hiertoe op korte termijn even contact met je op. Jouw ervaring als student leert ons waar we kunnen verbeteren, daarbij kijken we graag hoe we jou verder kunnen helpen!
NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 2.5/5