NIBE-SVV

Sjors

Ik heb via e-connect geprobeerd contact met een docent te zoeken om af te stemmen over vragen uit de e-learning die ik niet begreep of waar volgens mij een verkeerd antwoord was geprogrammeerd. Later heb ik via dezelfde weg geprobeerd contact te zoeken om vragen over het examen te stellen. Op deze berichten heb ik nooit antwoord ontvangen en ik heb dit als zeer demotiverend ervaren. Een tijd later heb ik via de servicedesk begrepen dat dit communicatiemiddel niet werkt.
Ik vind de kosten van de cursus t.o.v. de service en ondersteuning in de leeromgeving geenszins in verhouding.
Mijn advies is de contactmogelijkheid in e-connect in orde te maken of te deactiveren. Daarnaast zou het een docent passen als deze bij aanvang van de cursus contact met de cursist zou zoeken. Als laatste adviseer ik de oefenmogelijkheden in e-connect uit te breiden zodat het de cursist beter op het examen voorbereidt.

Reactie NIBE-SVV:

Beste Sjors,
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Voor ons is dit erg waardevolle informatie en we nemen je punten zeker mee tijdens de evaluatie van de opleiding. We vinden het jammer om te lezen dat de opleiding niet volledig aan je verwachtingen heeft voldaan. We hopen dat je veel hebt kunnen leren en wij gaan aan de slag met je feedback.
NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 2/5