NIBE-SVV

Emiel

Mijn voorkeur was een klassikale opleiding. Daarvoor waren er helaas te weinig deelnemers, dus ben ik overgestapt naar online. De online opleiding training viel mij zwaar tegen. Ik had een interactieve e-learning verwacht, echter niets daarvan. Je moet per kennisblok enkele hoofdstukken lezen en dan vragen beantwoorden. Niets interactiefs. Bovendien moet je een aantal vragen zelf beoordelen op juistheid! Op een gegeven moment kwam ik vragen tegen die niet in de genoemde hoofdstukken stonden. Na een vraag aan de docent bleek het gehele boek tot de lesstof te horen. Toch vreemd omdat niet het gehele boek wordt afgedekt in de kennisblokken. Voor het leesgemak en vanwege het vele bladeren in het boek, heb ik een uitlijsting aangevraagd. Voor deze uitlijsting/boek moest ik nog een behoorlijk bedrag betalen. Toch maar gedaan.
De lesstof an sich is wel goed, echter de manier waarop het aangeboden wordt is niet goed. Over de docent heb ik niet echt een oordeel, ik heb hem niet geraadpleegd (echter ik moet een oordeel invullen)

Reactie NIBE-SVV:

Beste Emiel,
Bedankt voor je uitgebreide feedback, dit is voor ons erg waardevolle informatie. We gaan je punten intern bespreken tijdens het evalueren van de opleiding. We vinden het jammer dat de opleiding niet aan al je verwachting heeft voldaan. Fijn dat de lesstof an sich goed goed is. We komen graag in contact me je om je feedback persoonlijk te bespreken, je hoort van ons!
NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 2/5