NIBE-SVV

Walter

Het boek is duidelijk en daar kon ik prima mee overweg. Het digitaal oefenen op onderwerp, vond ik heel fijn. Daardoor kon ik goed focussen op de zaken die niet meteen goed gingen. Dat werkte voor mij heel fijn.

Ik vond de oefenexamens behoorlijk afwijken van de oefenvragen in de MemoTrainer. Dat vond ik vreemd, zeker omdat je dan examenvragen nog nooit hebt gezien. Dan bedoel ik niet precies de vraag, maar het soort vraag wat er gesteld kan worden. Daarnaast ben ik diverse inhoudelijke fouten tegengekomen. Dat is heel lastig werkbaar, ook om te vertrouwen op alles wat je daarna krijgt. Nu kan dat gebeuren, maar de opvolging na het aankaarten daarvan vond ik heel slecht. Gewoon geen reactie. Pas na het apart mailen daarover keeg ik reactie, maar nog steeds niet heel adequaat en het duurde allemaal erg lang. Zeer onwenselijk als je een examen wilt plannen of zelfs al hebt gepland.

Een collega van mij had ook een leeromgeving met oefenexamens via Hoffelijk. Ik moet zeggen dat die oefenexamens een beter voorbereiding zijn op de het echte examen. Er zaten vragen in die bijna 1 op 1 hetzelfde waren. Dat is dus een hele goede oefening om het soort vragen eigen te maken.

Score voor NIBE-SVV: 3.5/5