NIBE-SVV

Susanne

De docent en de examentraining waren bijzonder teleurstellend. Het enige wat de docent deed, was de examenvragen behandelen en het antwoord laten zien. Wilde je daarop een vraag stellen, dan wist hij het antwoord niet. Dat moest hij in het boek opzoeken. Ik had verwacht, zoals ik dat bij andere trainingen heb gehad dat er iemand staat met ervaring en weet waarover hij praat en achtergrond informatie kan geven. Een cursist stelde aan het begin een vraag, zegt hij: "die parkeren we even". Vervolgens herinnert de cursist de docent aan de vraag.... uh.... lees het eerst maar even door, als je dan nog vragen hebt, dan kom ik er op terug... Zegt de cursist... dat heb ik al gedaan maar ik snap het niet... Vervolgens de docent... uh... ik zal zo even kijken, ik moet nu weg.!!! UIteindelijk ging de docent het gewoon uit het boek voorlezen. Daar heb je toch niets aan. De docent had totaal geen toegevoegde waarde.
Ik vond het echt slecht en dat ben ik niet gewend van NibeSVV.

Ik vond het bijzonder vervelend dat ik niet mijn eigen rekenmachine mocht gebruiken. Terwijl dit wel in de email van het DUO stond. Nu kreeg ik een rekenmachine wat zeer onhandig was en niet gebruikersvriendelijk.

Verder vond ik het beeldscherm bijzonder klein in verhouding tot het examen. Je moet bijlagen openen die vervolgens op een te klein scherm worden getoond. Je moet heen en weer en naar boven en beneden scrollen maar je krijgt niet de hele bijlage op 1 pagina te zien. Ook kun je de bijlage niet naast de vraag plaatsen. Echt heel vervelend en tijdrovend.

De memotrainer van E-connect werkte ook niet. Ik kreeg iedere keer zes dezelfde vragen over een en hetzelfde onderwerp. 10 dagen lang totdat ik het oefenexamen had gemaakt, toen kwamen die vragen er tussen.

Verder vind ik de info op de website erg onduidelijk. Gisteren begreep ik dat ik daarin niet de enige was. Als je kiest voor een examentraining met aansluitend examen staat er niet duidelijk vermeld dat je geen lesstof krijgt!.

Score voor NIBE-SVV: 1/5