NIBE-SVV

Lizet

Lovend over de docenten en op locaties is alles prima geregeld. Het enige kritische nootje is dat ik heel veel werk aan het maken van een aangifte gehad heb die in een kwartier werd besproken waarnaar er een random voorbeeld uit werd gedeeld die geen betrekking op de casus die wij gemaakt hebben had.

Echter ben ik zeer ontevreden over de informatievoorziening over de opleiding vanuit Nibe-SVV. Daarnaast zou e-connect een waardevolle toevoeging aan de opleiding kunnen zijn. Helaas krijgen niet alle docenten de berichten. Het is onduidelijk dat je op zaken kan doorklikken om nog meer informatie te krijgen. Berichten moeten perse per module gestuurd worden. Je kan geen berichten aan alleen de deelnemers versturen. Daarnaast staat er te weinig informatie over hoe de opleiding in elkaar steekt, wanneer je bepaalde zaken klaar moet hebben, wanneer je examen moet doen en bijvoorbeeld dat je moet letten op dat je naam juist is opgegeven(stond bij de examen locatie niet blij, omdat ik mijn naam nog aan moet laten passen, omdat mijn tweede naam er niet bij stond. Op die stress zit je absoluut niet te wachten als je examen wilt doen)

Samenvattend krijgt het ene deel(docenten en les locatie) een 10 en het andere deel(informatievorziening) een 3.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit waarderen we enorm! De verbeterpunten die je opnoemt, nemen we dan ook zeker met ons mee. Groet, Team NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 2.5/5