NIBE-SVV

De eerste voorbereiding was het lezen van de artikelen als huiswerk voor les 1. Ik had verwacht (gehoopt?) hiermee een goede introductie te krijgen van waar de training over zou gaan, een soort voorsortering, maar dat helaas niet zo: de verwarring over wat ITGRC nou eigenlijk was werd alleen maar groter. Het was ook de docent niet duidelijk wat de reden was waarom nou juist deze artikelen als voorbereiding voor les 1 gekozen .
Het meest nuttige artikel van alle lessen zat niet meer in de lesstof en is dus maar buiten de leeromgeving met ons gedeeld.

Heel veel gezamelijke lestijd is besteed aan het doorspreken van het huiswerk artikelen, zonder verdere verdieping want daar was net geen tijd voor. De opdrachten voor tijdens de les zijn dan ook geen van allen uitgevoerd.

Doordat het een volle dag les was, vielen alle opdrachten na de oneven lessen volledig in het water: dat ga je namelijk niet even in de lunch pauze doen. En volgedne lesdag is er ook niet echt ruimte om die ook nog te bespreken. Het programma is weer een les verder en de lesdag is maar effectief 4 uurtjes (10 tot 4, uurtje lunchen, 2x half uurtje koffie)

Het is ronduit slecht dat ondanks een unaniem verzoek van de groep en de docent de training niet werd teruggezet van virtual classroom naar een echte locatie. Dat het niet lukt voor een les diezelfde week, kan ik nog snappen, maar dat het ook niet geprobeerd wordt voor een les over 2 weken is een absoluut gebrek aan service & respect naar de leerlingen en docent.

De online omgeving is onoverzichtelijk en niet intuïtief. Ik ben tot 2 x stukken kwijt geweest omdat die achter een plusje stonden. Tip van ervaringsdeskundigen: dan moet je op dat lichet printertje rechtsboven drukken - maar niet op OK . Waarom dat printertje er staat, wordt op de leeromgeving verder niet uitgelegd.

Er was in het gesprek mij vooraf een ander soort eindopdracht beloofd en die heeft tot 2 weken voor de laatste lesdag ook nog als zodanig als bijlage op de leeromgeving gestaan - ondanks dat de tekst erboven een andere opdracht was.

Deze training heeft niet voldaan aan mijn behoeftes en wat er wel is geboden vond ik niet indrukwekkend.

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring aan de training hebt overgehouden! Dat is natuurlijk niet waar we naar streven. We nemen je verbeterpunten dan ook heel erg graag mee voor in de toekomst! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Groet, Team NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 0.5/5