NIBE-SVV

Ik heb slechts 1x contact gezocht met een docent. Dus ik kan daar eigenlijk geen oordeel over geven. De e-learning voldeed wel aan de verwachtingen. De opleiding sluit in het geheel niet aan op mijn vakgebied. ik ben werkzaam als coach binnen een letselschadeafdeling en geen adviseur richting klanten. Het examen zelf heeft weinig te maken met kennis en is veel meer gericht op begrijpend lezen dan echte kennis. Ik heb naar aanleiding van het eerste niet gehaalde examen gebruik gemaakt van het inzage recht. Dit was een grote telleurstelling, in plaats van dat je inzage krijgt in wat ik fout had gedaan (wilde weten of ik de juiste berekening had toegepast) kreeg ik slechts het juiste antwoord. Dit vind ik onbegrijpelijk. Met mij waren meerdere kandidaten die gebruik maakten van het inzagerecht en met dezelfde teleurstelling huiswaarts keerden. Dit vind in NIBE onwaardig.

Reactie NIBE-SVV:

Hi, bedankt voor het delen van je feedback. Vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad gedurende de opleiding. Wij zullen je feedback doorzetten naar onze collega's van de desbetreffende afdeling. Groet, Team NIBE-SVV

Score voor NIBE-SVV: 1.5/5