NIBE-SVV

Harry

Online leeromgeving was goed, echter soms waren onderdelen niet makkelijk te vinden (zaten naar mijn gevoel een beetje verscholen in de leeromgeving). Met jullie "telefonische hulplijn" werd dat wel weer opgelost maar dat zou eigenlijk niet nodig horen te zijn. Wat mij ook is opgevallen: de testvragen in jullie leeromgeving waren best anders van aard dan de vragen op het daadwerkelijke examen. Bij het examen had ik daarnaast de indruk dat er ook een aantal zogenaamde "instinkers" bij zaten. Ander punt wat mij opviel (en daar waarschuwde de docent ook voor) dat het examen zo is opgesteld met vragen/opdrachten dat er weinig tijd was om eventjes goed na te denken over iets. De examnevragen moesten met een behoorlijk straf tempo beantwoordt worden, Dat is uiteraard geen verwijt naar jullie, maar misschien kan NIBE/SVV dit wel aankaarten als verbeterpunt bij de examen-instanties. Voorts ben ik benieuwd hoe de WFT PE-examens in algemene zin zijn gemaakt (slagingspercentages, gemiddelde eindscores, etc) en hoop ik dat daar nog een nieuwsbericht over komt. Ik ben geslaagd voor het WFT PE examen en dan is tevredenheid ook op zijn plaats. Hoop dat jullie iets hebben aan deze feedback.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor je feedback Harry. Ik heb je bericht intern doorgezet, ook om je vraag te beantwoorden. Mijn collega's zullen spoedig bij je terug komen per e-mail of telefoon die bij ons staat geregistreerd. Voor nu wens ik je een fijne dag verder toe.
Met vriendelijke groeten,
NIBE-SVV