NIBE-SVV

Lex

Het lesmateriaal was prettig, alhoewel er best meer gebruik gemaakt had mogen worden van illustraties om zaken te verduidelijken. Zeker omdat veel toch compact beschreven was. Gestelde vragen aan de docent via de online leeromgeving kwamen blijkbaar niet goed aan bij de docent, dat verbaasde me. Ik had niet de indruk dat de docent probeerde mijn vraag te begrijpen, dus ik kwam niet veel verder met de vragen die ik had. Het lesmateriaal ging vooral over de theorie, terwijl het examen een praktijkopdracht was. Naar mijn gevoel zat daar een behoorlijke discrepantie, waarbij de lesstof mij niet overal goed op weg hielp. Ik deed de opleiding om als IT-er wat extra context te krijgen bij het beleggingswezen, dus eigenlijk meer uit interesse dan vanuit het verkrijgen van een beter carriere-perspectief. Ik heb er toch wel het een en ander van opgestoken, dus ik kijk er met plezier op terug. Voor het uiteindelijk goed afronden van de cursus had ik wel profijt van mijn econometrie-achtergrond, dat gevoel had ik wel.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Lex! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke groeten,
NIBE-SVV