NIBE-SVV

Astrid

Nou de cursusdag, De docent kwam niet opdagen. Half uur aan de lijn gehangen met de planning. Eerst wachten tot er werd opgenomen, toen doorverbonden, toen even in de wacht gezet omdat er iets uitgezocht moest worden, dit duurde zo lang dat telefoon weer overging en kennelijk op een andere afdeling terecht kwam, zij verbond mij weer door naar de juiste afdeling. Daar duurde het weer heel lang tot er weer opgenomen werd en toen verbrak de verbinding. Opnieuw gebeld, duurde weer lang voor opgenomen, maar toen te horen gekregen dat de docent niet zou komen.

Op E-connect stond de dag ervoor al dat er nog geen docent was en probeerde ik smiddags te bellen (ook met 2 andere vragen), maar helaas niemand nam meer op. Het was fijn geweest als dit dinsdag al door jullie gesignaleerd en doorgegeven was aan de leerlingen. Had ons een reis bespaart en een dag werk wat ik in moet lopen, omdat ik het zo druk heb. De mails van de afgelopen 2 weken werden ook niet meer beantwoord.

Overigens zijn uw medewerkers allemaal wel heel vriendelijk en proberen oplossingen te zoeken, maar het is zo jammer dat de bereikbaarheid en terugkoppeling alleen snel is als u studenten probeert te werven en daarna valt de service een beetje weg.

Ook jammer dat ik al vanaf november zou starten voor klassikale variant, maar dit steeds verzet werd. Ik had mij er oprecht ontzettend op verheugd. Ook vind ik virtuele lessen niet fijn en heb alle begrip voor Corona-problematiek en tot een bepaalde hoogte dat er te weinig aanmeldingen zijn, maar de cursussen lijken mij duur genoeg om hier soms een mouw aan te passen.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Astrid, het spijt ons te lezen dat niet alles is verlopen, zoals je van ons verwacht. We hebben je feedback intern doorgestuurd naar onze collega's. Zij zullen hier een terugkoppeling op geven per telefoon or e-mail die bij ons geregistreerd staat. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke groeten,
NIBE-SVV