NIBE-SVV

Tamco

Over het algemeen was de opleiding goed te volgen, gestructureerd van aard en met enige inspanning bij te houden qua tijd.

Wat ik miste was een moment waarin de moduleopdracht werd besproken. Ook mist bij sommige module opdrachten aansluiting met de aangeboden stof (artikelen). Bijvoorbeeld, Mifid II wordt in module 2 wel uitgebreid behandeld in de les en qua voorbereidingsmateriaal maar wordt volledig niet gebruikt in de moduleopdracht. Voor de brede oriëntatie van de opleiding is het uiteraard goed om van de verschillende wet- en regelgeving op de hoogte te zijn.

Daarnaast bevat module opdracht 3 een vraag over de zorgplicht bij overlijdensrisicoverzekeringen. Door een uitspraak van College van Beroep van het Kifid is deze vraag overbodig geworden omdat het CvB heeft vastgesteld dat er geen sprake is van een schending van de zorgplicht. De vraagstelling zou hierop moeten worden aangepast of en andere casus kan worden gebruikt om dit onderwerp af te toetsen.

Tot slot, op 5 april 2022 heb ik mijn opdracht ingeleverd voor module opdracht 3. Tot op heden is er nog geen resultaat gepubliceerd. De opdracht van module 4 die ik heb ingeleverd op 20 mei 2022 is vandaag (1 juni 2022) wél beoordeeld. Dit zou niet moeten kunnen. De initiële beoordelingsdatum is met 10 mei 2022 reeds enige tijd verstreken. Van ons als student wordt wel verwacht dat ons best doen om de module opdrachten op tijd in te leveren voor een beoordeling. Graag aandacht hier voor!

Qua opleidingslocaties was alles goed geregeld en werden wij vriendelijk ontvangen. De locaties waren goed bereikbaar met het OV.

Reactie NIBE-SVV:

Hoi Tamco, bedankt voor het schrijven van je feedback. Fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Verder zou uiterlijk vandaag de beoordeling in e-connect moeten staan. Mocht je die nog niet hebben ontvangen, stuur ons dan weer even een bericht. Dan zoeken we dit graag verder uit voor je.
Met vriendelijke groeten,
NIBE-SVV