R. Bakker

Mooie showroom, uitvoering dik onvoldoende, communicatie met werkvoorbereiding ging moeizaam na opdracht, Uitvoerende partij gehaast waardoor geen oog voor details, plinten waren zeer slecht aangebracht, dit is overnieuw gedaan waardoor extra beschadigingen aan wanden en weer opnieuw in de troep.
Diverse klodders lijm onder en boven de plinten uit. Eindresultaat plinten een 4. (opschaal van 10)
Diverse tegels beschadigd geraakt en toch erin gelegd.
Tegelwerk links van keuken tot aan stelpoten gelegd aan de rechterzijde ca. 3 cm er vanaf, keukenplint stellen gaf daardoor problemen, in de hal tegels niet tot aan de wand gelegd, voegbreedtes her en der verschillend. 1 tegel niet goed ophoogte gelegd. Eindresultaat vloer 6. Dat is toch een teleurstelling na een grote investering. Waarbij er ook nog een meer in rekening wordt gebracht dan vooraf is overeengekomen.

Reactie Nibo Stone:

Beste meneer Bakker,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen zeer serieus. Het spijt ons te horen dat de communicatie en uitvoering van de werkzaamheden niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.
We hebben inmiddels contact met u opgenomen om de situatie te bespreken en zijn vastbesloten om tot een bevredigende oplossing te komen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat eventuele resterende problemen snel en adequaat worden aangepakt.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We staan klaar om samen met u naar een passende oplossing te zoeken.
Nibo Stone

Score voor Nibo Stone: 1/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee