Snelheid/levertijd
Communicatie

Erik

Onlangs heb ik voor het eerst iets besteld bij NLTactical. Ik kende deze site nog niet. Ik was ook enigszins behoudend voordat ik een bestelling deed voor een paar Lowa Recon laarzen. Deze waren bij NLTactical 49 euro goedkoper dan op andere sites! (en ik zag dat meer schoenen goedkoper dan elders werden aangeboden). Hierdoor twijfelde ik even aan de legitimiteit van NLTactical. Deze werd weggenomen door de betalingsmogelijkheden, waarbij ik kon kiezen voor betalen met de credit card of After Pay. Dit gaf mij meer vertrouwen dat ik veilig zaken kon doen.
Op de site stond dat de laarzen al na een dag bezorgd zouden worden. Vrij snel na mijn bestelling kreeg ik bericht dat ze dit niet zouden redden, maar mogelijk 1 of 2 werkdagen later. En zo geschiedde. De laarzen werden een dag later verzonden.

De site is dus goed en overzichtelijk. De prijzen zijn erg aantrekkelijk en de communicatie naar de klant is top. Levering was snel (genoeg) en het product is ook helemaal naar tevredenheid. Ik ben dus erg tevreden, misschien doordat ik niet zulke hoge verwachtingen durfde te hebben.

Goede communicatie, concurrerende prijzen, veel keuze.

Ik moet soms wat meer mijn best doen om iets te vinden op de site. Het voelt of de verdeling bovenaan eigenlijk een onderverdeling zou moeten zijn. Maar uiteindelijk heb ik gevonden wat ik zocht.

Ik ben:

Eerste keer klant

Score voor NLTactical: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Lowa Recon Laarzen