John

Duidelijke website, zag er veelbelovend uit.Ook gezien de prijzen. Alle materialen lijken op voorraad te zijn. reden om daar maar eens wat te bestellen. zo gezegd zo gedaan. Uiteraard vooraf betaald.Met de gedachte de materialen snel in huis te hebben. DUS NIET. Maar eens gebeld. NOOIT, NOOIT, NOOIT wordt de telefoon opgenomen, altijd een bandje,ook niet de weken die volgen, ja zo lang duurt het. Op mail wordt wel gereageerd, weliswaar anoniem. Personeel heeft daar denk ik geen naam.Druk, druk en nog eens druk. Uiteindelijk wordt er dan geleverd.onverwachts want de vervoerder zou 2 dagen ervoor contact opnemen. Niet dus. Staat ineens op de stoep. gelukkig was mijn vrouw net even thuis. Dan de levering zelf. Niet compleet. niet geleverd wat ik besteld heb. ik moet zelf langere palen maar door de helft zagen en de punten er ook maar zelf aanmaken, ik citeer: "We kunnen kijken wat we voor u kunnen doen. Maar in principe is doorzagen en punten zagen een kleine moeite, zo gedaan. "' aldus mr anoniem. Maar goed, weer wat geleerd. Niet op een mooie site afgaan en de lage prijzen maar eerst de reviews lezen.

Sorry nu buiten.nl, maar jullie bedrijfsvoering is niet op orde, dit kost klanten en uiteindelijk het voortbestaan van het bedrijf. - De bedrijfsvoering en klantenservice op de schop. Dit werkt zo niet

Score voor NuBuiten.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee