Kevin

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Heb er vensterbanken besteld welke 1-2 weken levertijd zouden hebben. Al snel bericht gehad dat ze niet op voorraad waren en besteld moesten worden, tot zover geen probleem.
Na 2,5 week nog geen vensterbanken en dus maar eens geprobeerd te bellen. Klantenservice is ontzettend slecht bereikbaar en vaak hang je meer dan 15 minuten in de wacht. Uiteindelijk te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de bezorger, maar dat ze er dus de volgende dag of de eerste dag van de volgende week moesten zijn.

Uiteraard kwamen er ook toen geen vensterbanken en dus maar weer eens geprobeerd te bellen. Na meerdere pogingen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, die het met de bezorger zou uitzoeken en terug zou bellen. Na een half uurtje werd ik teruggebeld, maar helaas ging er iets fout bij het verbinden. Een tweede poging vanuit NuBuiten zat er echter niet in, dus wederom 20 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat de producten helemaal niet meer geleverd worden door de leverancier. Zij konden hier dus niets aan doen en ik zou mijn geld terugkrijgen. De schuld werd dus voornamelijk bij de leverancier gelegd en er werd geen verantwoordelijkheid genomen voor het voorliegen over de bestelling die er eerder die week zou zijn.

Al met al maken ze zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat je je geld terugkrijgt, maar krijg je nul compensatie of excuses voor de opgelopen schade door wachten op de producten. Geld gelukkig wel volgende dag te

Score voor NuBuiten.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee