Tom

Doen niet moeilijk over prijsaanpassingen, alleen vervelend dat dit wel negatieve aanpassingen zijn voor de klant - Wat een ongelooflijk slechte service! Een product gevonden waar in de omschrijving werd gesproken over gratis levering, dit bleek bij afrekening niet het geval. Per mail laten weten het product te willen bestellen en verhaal gedaan waarom ik het nog niet had besteld (i.v.m. verzendkosten). Krijg binnen 4 uur een mail terug waarin ze vertellen dat ze het hebben aangepast en dat dit een fout was.
Terug op de website is het product met €90,- in prijs verhoogd (Verzendkosten waren €49,-), wanneer ik hier (Na veel moeite) eindelijk telefonisch contact over opneem wordt zelfs op de website de omschrijving aangepast dat de verzendkosten bij dit product niet meer gratis zijn.
Als zeer "schappelijke" oplossing mag ik alsnog het product bestellen tegen de nieuwe prijs (Lees: €90,- duurder dan waarvoor ik hem per mail had laten weten te willen bestellen), maar de verzending zou dan wel gratis zijn voor mij...
Kortom: Ik zie een product welke ik wil kopen, er worden kosten in rekening gebracht die niet volgens de omschrijving zijn, dit geef ik netjes aan. De verzendkosten hoef ik nu ook niet te betalen, maar de prijs gaat wel even "zomaar" met €90,- omhoog.

In een mail sturen zij dan ook het volgende:
"Producten op onze website mogen we ten alle tijden zomaar in prijs aanpassen."
Dus het zomaar aanpassen van de prijs die nogal heel erg negatief uitpakt voor de klant hebben ze hier geen enkele moeite mee. Wat een slechte service!

Score voor NuBuiten.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee