Els

Wat een slecht bedrijf. Nog nooit in mijn leven zo een slechte klantenservice meegemaakt.

1. Bestelling wordt bezorgd zonder dat je van tevoren wordt ingelicht over de dag en tijd of last minute dat je geen vrij meer kan regelen met je werk
2. Als je door punt 1 dus niet aanwezig bent om de bestelling te ontvangen wordt de bestelling gewoon geheel geannuleerd en retour gestuurd en kom je erachter door te bellen dat het geheel niet meer bezorgd gaat worden; heel klantvriendelijk dus
3. Als ze even later alsnog de spullen komen bezorgen komen ze 3-4 uur later dan van tevoren aangegeven, zonder je hiervan op de hoogte te stellen!!
4. Vervolgens moet je dan wel betalen voor de spullen die je niet geleverd hebt gekregen, omdat ze dan ineens wel weer willen naleveren
5. En ohja als je de klantenservice wil bereiken, SUCCES ik heb na ruim een uur in de wacht toch de hoop maar opgegeven iemand aan de lijn te krijgen, eerder was dit ook al erg moeizaam en duurde het 25 minuten en 16 minuten.. Nog een mooi screenshot als bewijs!
6. Ik heb medelijden met de mensen die werken voor deze baas die zijn logistiek niet op orde heeft.

Dus goedkoop is duurkoop. Wat een slechte organisatie.
KOOP HIER NIET JE SPULLEN!

Score voor NuBuiten.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee