Peter van der Horst

Overkapping besteld bij Nubuiten. Helaas lukt het Nubuiten niet om een bestelling compleet en onbeschadigd te leveren. Er ontbraken een flink aantal schroeven, en een stuk dakafwerkset. Daarnaast waren er een aantal planken beschadigd. Serviceformulier ingevuld en de ontbrekendende/beschadigde spullen zijn nageleverd. Nu zal er wel weer een reactie komen in de richting van "bedankt voor je feedback, hiervan kunnen we leren", maar waar het bedrijf geen rekening mee houdt is dat er een klusteam aan het werk is dat betaald moet worden. Wanneer de bouw dan steeds onderbroken wordt door ontbrekende of beschadigde stukken (en je een flink aantal weken moet wachten op de rest), dan kost dit geld. Daarnaast is de tweede levering planken ineens een stuk breder, waardoor afwerking ook nog eens niet mooi uitkomt.
Straatwerk loopt uit door de vertragingen en ook dit kost weer geld. Gaat niet over een paar honderd, maar duizenden euro's extra aan onkosten. Ik had gehoopt op een kleine compensatie, maar helaas het antwoord, monteren is accepteren. NuBuiten, begrijp dat het niet accepteren nog meer geld kost omdat het klusteam dan weer terug moet komen. Betaalt u dat?
Nee voor mij geen NuBuiten meer.

Beschrijf uw ervaring in een regel

een bestelling compleet leveren blijft lastig

Score voor NuBuiten.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
overkapping