Gijsbertsen

1e bestelling niet als erg prettig ervaren

Overzichtelijke webshop

Klanten beter op de hoogte houden over hun bestelling. Ik ben na een week, zonder enige mail gehad te hebben dat mijn bestelling binnen was, zelf maar op de goede gok naar het Kiala punt gegaan om mijn bestelling af te halen. Deze kwam toevallig net binnen (woensdag) terwijl ik de donderdag ervoor al mijn bestelling geplaatst had. Kortom; erg lange levertijd en slechte communicatie betreft de verloop van de bestelling

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Wat vervelend dat uw bestelling niet prettig verlopen is.
U heeft vrijdag laat in de middag besteld en gekozen voor Kiala als verzendoptie. Dat betekent dat, aangezien Kiala helaas niet in het weekend werkt, uw pakket hier maandag verstuurd is, op dinsdag is aangekomen in het sorteeercentrum van Kiala en op woensdag bezorgd is bij het door u uitgekozen Kialapunt. Dus geen vertragingen.
Normaliter ontvangt u ook een mail met de track & trace code om uw pakket te volgen. Wellicht is deze in uw spambox terecht gekomen?
Mocht u in het vervolg uw pakket sneller willen ontvangen, kies dan voor thuisbezorgen via Postnl of Afhalen bij een Pakje Gemak afhaalpunt. Deze bieden beide een 24-uurs service, zoals ook vermeld bij onze verzendkeuzes in de shop.
Team Nummer Zestien.

Score voor Nummer Zestien: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Flo maxi jurk