Helaas matig

Vriendelijk te woord gestaan door de telefoon en bij een eerdere bestelling mooie t-shirts ontvangen.

Voortaan de akties op internet waarmaken en niet aankomen met de smoes dat het gratis artikel ineens niet meer leverbaar is, zeker niet als wel op de juiste dag de bestelling is geplaatst. Ik ontkom niet aan de indruk dat het dan louter gaat om een klantentrekkertje. Op deze manier is het effect dat u wilt bereiken juist averechts. Ik moest de bestelling dan ook helaas annuleren en heb het artikel teruggestuurd. Op de mail die ik u daarover heb geschreven heb ik niet eens antwoord gekregen.

Reactie Nummer Zestien:

Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas was de gratis boxershort inderdaad niet meer in uw maat voorradig aan het einde van de actiedag dat u besteld heeft. Het andere gratis actieprodukt (een t-shirt van Cast Iron) dat wij aan u verstuurd hebben, was helaas niet naar wens.
Ook wij vinden het jammer dat de gratis boxershort niet meer in uw maat op voorraad was, er stond dan ook vermeld op=op.
Inmiddels hebben wij hierover enkele malen telefonisch contact gehad. Uw retourzending hebben wij verwerkt en u heeft het aankoopbedrag retour ontvangen.
Met vriendelijke groet, Team Nummer Zestien.

Score voor Nummer Zestien: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja