Goed, zie ook de feedback

Snelle levering en netjes geïnformeerd dat er een artikel van mijn bestelling niet leverbaar was. Ik denk als compensatie een tasje/zak van vingino ontvangen, wat erg leuk is
Ik heb de site ook gepromoot bij vrienden. Leuk assortiment en snelle levering;

Ik had 2 artikelen besteld, waarvan ik er 1 heel graag wilde hebben. Helaas was dit artikel niet leverbaar. Als ik hier van te voren over geïnformeerd was, had ik misschien de bestelling in zijn geheel geannuleerd. Of had ik kunnen vragen of het artikel in een grotere maat wel voorradig was, dan had ik deze namelijk graag gewild (betreft babykleding, dus dan had ik het shirt gehad op de groei).

Reactie Nummer Zestien:

Beste cliënt,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Omdat wij uw bestelling, zoals ook beloofd, graag snel willen uitleveren, is het voor ons niet altijd mogelijk nog voor verzending telefonisch overleg te hebben.
Daarom kiezen wij er voor het resterende deel van de bestelling te versturen en heeft u van ons een kortingscode ontvangen. Met deze kortingscode kunt u een bestelling plaatsen zonder verzendkosten te betalen. Dus geen extra kosten om toch de grotere maat te kunnen bestellen.
Wij hopen u hiermee van dienst te zijn.
Team Nummer Zestien.

Score voor Nummer Zestien: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
2 babyshirts waarvan 1 niet leverbaar