Mijn ervaring is niet helemaal positief, ik heb voor een paar honderd euro besteld en betaald en de levering komt pas een week later bij me, omdat nog niet alles op voorraad is, dit vind ik niet netjes , bezorg meteen wat er is en laat de klant niet een week wachten.

als er iets besteld wordt en het is niet op voorraad vermeld dit dan op de website. nu kan iedereen bestellen terwijl het niet op voorraad is.

Reactie Nummer Zestien:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw info.
In uw geval ging het om de uitlevering van Ninni Vi meisjeskleding die op 6 maart landelijk online beschikbaar kwam. Helaas had Ninni Vi de uitlevering niet helemaal op orde en waren er enkele items niet tijdig geleverd, wat pas in de loop van de ochtend kenbaar gemaakt werd door Ninni Vi.
We hebben de keuze gemaakt om even te wachten en de bestellingen compleet uit te leveren, om zodoende fouten zoveel mogelijk te voorkomen. Wij kunnen ons voorstellen dat u echter benieuwd bent naar uw bestelling en de voorkeur had gegeven aan een levering in twee delen.
Inmiddels hebben wij hierover telefonisch contact met u gehad en is het grootste deel van uw bestelling aan u verstuurd.
Wij nemen dit zeker mee voor de toekomst!
Team Nummer Zestien.

Score voor Nummer Zestien: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
diverse